torsdag den 3. maj 2012

oh, such a joy..

Det er simpelthen lykken at finde ud af, at et af ens gamle yndlingsband har udgivet en ny CD - netop som man troede, at man aldrig skulle høre fra dem igen!
I mit tilfælde er det "The Rasmus". Jeg har kun hørt et par enkelte sange, men jeg er allerede helt vilde med deres nye lyd. Deres musikstil er blevet meget mere moden, og en del bedre end førhen - trods det, at jeg også syntes, at de var gode back then. Men nu? Åh gud, det er godt. Hvis man altså er til rock, vel at mærke.

"The Rasmus" siger dig nok ikke så meget, men du kan sikkert genkende deres sang "In the shadows", hvis du hører den. Den toppede Boogies playliste i godt og vel rigtig lang tid.

Nu vil jeg gøre mig klar til at smutte i skole. Har halvanden times eksamen + udtrækelse af vores fordybelsesområde i dansk, og så er der dømt weekend!

3 kommentarer:

  1. sød blog du har dig. håber du har lyst til at kigge forbi min blog og måske blive fast læser? :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super fin blog du har, vi syntes du laver nogle flotte indlæg :)
    Har du lyst til at tage et smut forbi vores, vi kunne måske følges?

    / Alma & Signe

    SvarSlet
  3. Jeg har også hørt, at dragten skulle være ret varm. Åh gud, det kunne godt blive tortur, hvis vejret bare var alt for godt! fed idé med løven! :)

    SvarSlet